تيم ذوب آهن اصفهان نائب قهرمان آسيا شد

تيم ذوب آهن اصفهان نائب قهرمان آسيا شد

تيم هاي فوتبال ذوب آهن ايران و سئونگنام كره جنوبي در فينال ليگ قهرمانان آسيا به مصاف هم رفتند كه اين ديدار در پايان با نتيجه 3 بر يك به سود سئونگنام به اتمام رسيد.
ساشا اوگونوفسكي كاپيتان تيم سئونگنام( 29)، چو بيونگوك(53) و كيم چوا هو(83) براي سئونگنام گلزني كردند و محمدرضا خلعتبري در دقيقه 67 گل ذوب آهن را به ثمر رساند.
نيشيموراي ژاپني قضاوت اين ديدار را برعهده داشت كه به حسين ماهيني، محمد علي احمدي و سينا عشوري از ذوب آهن و جوچا اول از سئونگنام كارت زرد نشان داد.
نماينده كشورمان در حالي فينال ليگ قهرمانان را آغاز كرد كه در چند دقيقه ابتدايي، بازي را در كنترل خود داشت و خط دفاع تيم سئونگنام را در همان دقايق ابتدايي با سرعت بالاي محمدرضا خلعتبري و تكنيك ايگوركاسترو محك جدي خورد. البته تيم سئونگنام نيز در چند صحنه از سمت راست ، دفاع ذوب آهن كه نفوذ پذير نشان مي داد صاحب موقعيت هايي شد كه از دست رفت.
با وجود برتري ذوب آهن در دقايق ابتدايي مسابقه، سئونگنام بر خلاف جريان بازي با يك پرتاب اوت و اشتباه سيد محمد حسيني توسط ساشا اگونونوفسكي گل اول مسابقه را به ثمر رساند تا ذوب آهن نبض بازي را از دست بدهد.
مهمترين موقعيت ذوب آهن در نيمه اول در دقيقه 45 توسط سيد محمد حسيني در مقابل دروازه تيم سئونگنام از دست رفت تا تلاش شاگردان ابراهيم زاده براي به تساوي كشاندن بازي در نيمه اول بي نتيجه بماند.
نيمه دوم اين مسابقه تحت تاثير درخشش شهاب گردان دروازه بان ذوب آهن قرار گرفت. به رغم اين كه ذوب آهن از حريف خود عقب بود اما فشار تيم سئونگنام با دو فرصت مولينا، در دقايق 50 و 52 خودنمايي كرد كه با عكس العمل دروازه بان ذوب آهن اين موقعيت ها هدر رفت.
با اين حال عزم بازيكنان سئونگنام براي به ثمر رساندن گل هاي بيشتر در دقيقه 53 ثمر بخش بود و چوبيونگوك توانست براي دومين مرتبه دروازه ذوب آهن را باز كند.
پس از اين گل ،‌منصور ابراهيم زاده كه ديگر چيزي براي از دست دادن نداشت با تغيير برنامه هاي خيمه حملات تيمش را بر روي دروازه حريف برپا كرد. در مهمترين اين موقعيت ها محمدرضا خلعتبري در دقايق 57 و 64 دو فرصت مسلم گلزني را از دست داد.
با اين حال تيم ذوب آهن در يك توپ برگشتي توسط خلتعبري در دقيقه 67 با يك ضربه سر اختلاف گل را به حداقل رساند.
بازيكنان ذوب آهن پس از گل اول حملات زيادي را براي به تساوي كشاندن مسابقه طراحي كرده و دفاع و دروازه حريف را به شدت آزار دادند اما از اين فرصت ها بهره اي نبردند.

سايت ماي اصفهان نائب قهرماني تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان را به تمامي اصفهاني هاي عزيز و تمامي دست اندركاران ورزش اصفهان تبريك ميگويد . اتفاقي كه عليرغم كوچك نمائي رسانه ها اتفاقي بسيار مهم در تاريخ فوتبال ايران بوده است . به ياد داشته باشيم كه چندين سال است كه هيچ تيم ايراني حتي به مرحله يك چهارم نهايي اين مسابقات فوق العاده مهم هم راه نمي يابد .

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تيم ذوب آهن اصفهان نائب قهرمان آسيا شد

  • برای مطلب تيم ذوب آهن اصفهان نائب قهرمان آسيا شد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تيم ذوب آهن اصفهان نائب قهرمان آسيا شد وارد نمائید

نظر شما درباره تيم ذوب آهن اصفهان نائب قهرمان آسيا شد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه