رئيس جمهور خبر داد : دوبرابر شدن يارانه ها

رئيس جمهور خبر داد : دوبرابر شدن يارانه ها

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به مازندران، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور در ادامه سخنراني خود ‌در جمع پرشور مردم ساري، ‌‌خطاب به مستكبرين عالم گفت: شما را به فرهنگ ولايت و امامت دعوت مي‌كنم، چراكه اين يك هديه آسماني است كه ملت ايران به شما ارائه مي‌كند و اگر بپذيريد، در مسير نجات و هدايت قرار خواهيد گرفت، اما اگر استكبار بورزيد و خودخواهي كنيد، در مسير ‌گمراهي و جنايت خودتان پافشاري كنيد، به‌زودي زود دست قدرت خدا كه از آستين اين ملت بيرون آماده است، شما را از تخت استكبار به ذلت خواهد كشيد.

وي با بيان اينكه 2 راه بيشتر در دنيا نيست، افزود: بشر بايد يا راه خدا، راه امامت و ولايت و يا راه شيطان را انتخاب كند.

رئيس جمهور ‌رمز ماندگاري و شكست‌ناپذيري ايرانيان را قرار گرفتن در مسير خدا عنوان كرد و با اشاره به موضوع هسته‌اي كشورمان گفت: يك روزي مستكبرين فرياد مي‌زدند و تهديد مي‌كردند اما در حال حاضر به كجا رسيده‌اند چرا‌كه هر اقدامي كه انجام داده‌اند، به نفع ملت ايران و به ضرر خودشان شد.

احمدي‌نژاد با اشاره به صادر كردن 4 قطع‎نامه غيرقانوني عليه ملت ايران، اظهار داشت: ما به آنها گفتيم قطع‎نامه صادر نكنيد؛ به ضرر خودتان است. اما به آن توجهي نكردند، در حالي‌كه 6 ماه قبل در اواسط مذاكرات در اوج گفت‌و‌گو‌ها همان روحيه استكباري به سراغ آنها آمد و فكر كردند ‌اگر يك قطع‎نامه‌اي تند و تيزي ‌صادر كنند، مي‌توانند در مذاكرات حق ملت ايران را ضايع كنند. البته به آنها گفتيم اين بندي كه شما بستيد، به گردن خودتان بسته‌ايد و هر قطع‎نامه‌اي كه مي‌دهيد، يك گره روي گره مي‌اندازد.

وي به درخواست گفت‌و‌گوي برخي كشورهاي غربي با ملت ايران اشاره كرد و گفت: ما به آنها گفته‌ايم كه همواره آماده گفت‌و‌گو در سايه عدالت و احترام بوده‌ايم. اما شما در وسط گفت‌و‌گوها قطع‎نامه‌ها صادر كرده‌ايد و اي كاش الآن نيز تقاضاي گفت‎وگو نمي‌كرديد 3 ،4 ماه ديگر آثار تصميمات غلط شما به‎طور كامل آشكار شود.
"مي‌فهميديد كه در برابر ملت ايران هيچ غلطي نمي‌توانيد انجام دهيد ".

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود در توصيه‌اي به كشورهاي غربي خواهان مذاكره ‌با ايران تصريح كرد: اگر مي‌خواهيد از گفت‌و‌گوها نتيجه بگيريد، بايد اخلاق طاغوتي را كنار بگذاريد و با رعايت عدالت احترام و قانون در شرايطي برابر بنشينيم درباره همكاري‌ها در سطح بين‌الملل و موضوعات بشريت و همكاري‌ها در سطح اقتصادي و . . . گفت‌و‌گو كنيم و به تفاهم برسيم.

احمدي‌نژاد ادامه داد: ملت ايران به هيچ كس اجازه نداده است و اجازه نخواهد داد كه در گفت‌و‌گوها و مذاكرات ذره‌اي از حقوق اصلي ملت ايران عقب‌نشيني كند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ساختن ايران گفت: براي ساختن ايران طرح‌هايي بسيار بزرگ و بااهميت در دستور كار دولت است چرا‌كه اين طرح‌ها مردمي، عدالت‎محور و براي همه ملت ايران در همه جا سازنده و مفيد است.

رئيس جمهور به طرح هدفمند‌‌كردن يارانه‌ها اشاره ‌و خاطرنشان كرد: هدفمند‌كردن يارانه‌ها به سمت عدالت و احقاق حق تك‎تك ملت ايران است. هدفمند‌كردن يارانه‌ها پايان دادن به يك تبعيض 50 الي 60 ساله است. چرا‌كه 50 سال حقوق اكثريت ملت در جيب يك اقليت قرار مي‌گرفت. به همين دليل امروز زمان آن رسيده است كه با كمك مردم و لطف و ياري خدا حقوق مردم به صورت كامل در جيب تك‎تك مردم قرار بگيرد.

احمدي‌نژاد به فتنه‌انگيزي برخي شياطين عليه اين طرح اشاره كرد و يادآور شد: شياطين با اجراي عدالت مخالف هستند. چرا‌كه آنها مي‌دانند اگر هدفمند‌كردن يارانه‌ها اجرا شود، اولاً‌ فقيري در كشور پيدا نخواهد شد، ثانياً‌ فاصله‌هاي طبقاتي به شدت كاهش پيدا خواهد كرد و ثالثاً‌ فرصت براي كار سازنده و پيشرفت كشور فراهم خواهد شد. به همين دليل دشمنان قسم‌خورده ملت ايران و رسانه‌هاي وابسته استكباري دائما عليه طرح هدفمند‌كردن يارانه‌ها شايعه پراكني و جنگ رواني مي‌كنند.

وي ريشه مشكلات اقتصادي و عقب افتادگي مناطق گوناگون كشور را در عدم تناسب و توازن فعاليت‌هاي اقتصادي عنوان كرد و گفت: طرح هدفمند‌كردن يارانه‌ها يك گام بلند در ايجاد توازن و تعادل و اجراي عدالت است و به همين دليل با كمك مردم ريشه‌هاي مشكلات اقتصادي خشكيده خواهد شد و راه مردم با سرعت بيشتري ادامه خواهد يافت.

رئيس جمهور در ادامه اين مطلب افزود: دولت مصمم است بدون هيچ‌گونه آسيبي به ملت اين طرح را جلو ببرد، در حالي‌كه افرادي شايعه كردند اين طرح به مدت يك سال يا 2 سال بوده و پس از آن تعطيل خواهد شد.

احمدي‌نژاد خطاب به شايعه‎پراكنان درباره اين طرح گفت: خيالتان راحت ‌باشد؛ ان‎شاءالله با كمك مردم در اجراي اين طرح پايه‌ريزي مي‌شود كه تا 50 سال آينده نيز كسي نتواند احقاق حق ملت را با مشكل مواجه كند.

وي خاطرنشان كرد: ما در گام اول اين طرح هستيم و ان‎شاءالله با اجراي كامل طرح پرداختي به مردم بيش از 2 برابر خواهد شد. يعني حداقل 2 برابر اين رقم به حساب مردم واريز خواهد شد.

رئيس جمهور گفت: كار به گونه‌اي جلو خواهد رفت كه در آينده با گذشت حتي 100 سال هيچ فردي نتواند يك ريال از حق ملت را به‎ناحق به جيب ديگران سرازير كند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره رئيس جمهور خبر داد : دوبرابر شدن يارانه ها

  • برای مطلب رئيس جمهور خبر داد : دوبرابر شدن يارانه ها نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد رئيس جمهور خبر داد : دوبرابر شدن يارانه ها وارد نمائید

نظر شما درباره رئيس جمهور خبر داد : دوبرابر شدن يارانه ها

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه