اخبار يارانه ها : اعلام قيمت نان در تهران

اخبار يارانه ها : اعلام قيمت نان در تهران

به گزارش مهر، استانداري تهران شب گذشته رسما قيمت جديد انواع نان را در پايتخت اعلام کرد. برهمين اساس، استانداري تهران قيمت هر قرص نان سنگک را 400 تومان، نان لواش را 100 تومان، نان بربري را 300 تومان و تافتون را 200 تومان تعيين کرد.

در همين حال، مهدي غضنفري وزير بازرگاني با بيان اينکه هم‌اکنون نرخ جديد نان در تمام استان‌ها مشخص شده، افزود: قيمت‌هاي جديد در نانوايي‌هاي سراسر کشور نصب شده و در معرض ديد مشتري قرار خواهد گرفت.
وزير بازرگاني به نشست روز گذشته استانداران، اتحاديه‌ها، انجمن‌هاي توليدي و شرکت‌هاي غله در استان‌ها و توافق در خصوص قيمت‌ها نيز اشاره‌اي داشت و گفت: تمام تلاش‌ها بر آن بود تا نرخ‌ها براي نانوايان به صرفه باشد و از سويي به مردم نيز فشاري وارد نشود.
 
غضنفري با بيان اين جمله که قيمت‌هاي جديد نان از نرخ‌هاي آزادپز کمتر خواهد بود، افزود: از اين پس سيستم دوگانه يارانه‌پز و آزادپز وجود نخواهد داشت.
 
وزير بازرگاني ادامه داد: تمام نانوايان از آردي که ما در اختيارشان قرار مي‌دهيم استفاده مي‌کنند و با قيمت‌هاي برابر در هر استان، نان در اختيار مردم قرار مي‌گيرد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اخبار يارانه ها : اعلام قيمت نان در تهران

  • برای مطلب اخبار يارانه ها : اعلام قيمت نان در تهران نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اخبار يارانه ها : اعلام قيمت نان در تهران وارد نمائید

نظر شما درباره اخبار يارانه ها : اعلام قيمت نان در تهران

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه