اخبار يارانه ها : اعلام نحوه ثبت اطلاعات خانوارهاي جديد در سيستم رفاهي

اخبار يارانه ها : اعلام نحوه ثبت اطلاعات خانوارهاي جديد در سيستم رفاهي

محمدرضا تجلي پور در گفتگو با مهر با بيان اينکه شهروندان تهراني مي توانند از طريق شماره تماس 77501131 براي پاسخ به سوالات خود ازساعت 8 صبح تا 20 شب با ستاد هدفمند کردن يارانه هاي استان تهران ارتباط برقرار کنند گفت: به طور ميانگين روزانه 500 نفر با اين ستاد تماس مي گيرند.

وي افزود: بيشترين پرسش مردم در مورد ثبت اطلاعات خانوارها و اعلام شماره حساب به سايت رفاهي است.

دبير ستاد هدفمندکردن يارانه هاي استان تهران اظهار داشت: شهروندان تهراني مي توانند با ارسال کد ملي خود به سامانه پيام کوتاه 300000 اطلاعات مربوط به سرپرست خانوار را از مرکز آمار ايران دريافت کنند.

تجلي پور اظهار داشت: خانوارهاي جديد که موفق به ثبت کامل اطلاعات خانوار خود در سامانه مرکز آمار ايران نشده اند در صورت مراجعه بعدي به سامانه با پيام "شماره ملي شما قبلا وارد اين سامانه شده ايد" مواجه مي شوند که در اين صورت بايد 48 ساعت بعد دوباره به سامانه وارد شوند.

وي افزود: افرادي که هنگام ورود اطلاعات به اشتباه در خانوار ديگري ثبت نام شده اند نياز به مراجعه حضوري به مرکز آمار ندارند. نام اين افراد پس از تماس با شماره 85107708 توسط مرکز ملي آمار حذف مي شود و آنها مي توانند چهار روز بعد به سامانه مراجعه کرده و اطلاعات خود را در خانوار خود وارد کنند.

دبير ستاد هدفمند کردن يارانه هاي استان تهران در مورد سرپرست خانوارهايي که حسابشان تائيد نهايي نشده گفت: اين افراد مي توانند به يکي از شعب بانکهايي که داراي حساب هستند مراجعه و از طريق شعبه مربوطه شماره حسابشان با استفاده از سيستم E-bank در سامانه حساب خانوار وزارت رفاه و تامين اجتماعي ثبت شود.

وي گفت: در صورت مواجهه با مغايرت سرپرست خانوار مي تواند به سايت مرکز آمار ايران به آدرس yaraneh.amar.org.ir مراجعه و نسبت به اصلاح مغايرت اقدام کنند.

تجلي پور اظهار داشت: شهروندان تهراني مي توانند به غير از شماره اعلام شده با شماره هاي 77604773-77644969-77654979 و 77628210 با ستاد هدفمند کردن يارانه هاي استان تهران ارتباط برقرار کنند.

وي گفت: افرادي که کد رهگيري يا رمز عبور خود را فراموش کرده اند مي توانند از بارکد 8 يا 9 رقمي پشت کارت ملي خود به عنوان کدرهگيري استفاده کنند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اخبار يارانه ها : اعلام نحوه ثبت اطلاعات خانوارهاي جديد در سيستم رفاهي

  • برای مطلب اخبار يارانه ها : اعلام نحوه ثبت اطلاعات خانوارهاي جديد در سيستم رفاهي نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اخبار يارانه ها : اعلام نحوه ثبت اطلاعات خانوارهاي جديد در سيستم رفاهي وارد نمائید

نظر شما درباره اخبار يارانه ها : اعلام نحوه ثبت اطلاعات خانوارهاي جديد در سيستم رفاهي

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه