جام فوتبال ملتهاي آسيا : استراليا با اقتدار به فينال رسيد

جام فوتبال ملتهاي آسيا : استراليا با اقتدار به فينال رسيد

تيم‌هاي استراليا و ازبكستان در دومين ديدار نيمه‌نهايي مقابل هم به ميدان رفتند كه كانگوروها كه دومين حضورش را در جام ملت‌هاي آسيا تجربه مي‌كردند، با پيروزي 6 بر صفر مقابل ازبكستان به فينال راه يافتند تا براي به دست آوردن نخستين عنوان قهرماني با ژاپن روبرو شوند.

در اين ديدار هري كيول در دقيقه 5 و اگنه نوفسكي در 34 دو بار براي شاگردان اوسيك گلزني كردند تا نيمه نخست با برتري 2  بر صفر استراليا به پايان برسد.

در نيمه دوم باز هم استراليا بود كه ابتكار عمل را در دست داشت و 4 بار ديگر توسط كارني، والري، امرتون، كروس به گل رسيد تا شكست براي شاگردان آبراموف سنگين‌تر شود.

پيش از اين هم ژاپن در ديگر ديدار مرحله نيمه نهايي مقابل كره‌جنوبي قرار گرفته بود كه پس از تساوي 2 بر 2 در وقت‌هاي قانوني و اضافي، در ضربات پنالتي به پيروزي رسيد و به ديدار پاياني راه يافت.

به اين ترتيب تيم‌هاي استراليا و ژاپن ديدار پاياني جام ملت‌هاي آسيا را شنبه در ورزشگاه الخليفه برگزار خواهند كرد. تيم‌هاي ازبكستان و كره‌جنوبي هم براي رسيدن به رده سومي ديدار رده‌بندي را در السد برگزار خواهند كرد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره جام فوتبال ملتهاي آسيا : استراليا با اقتدار به فينال رسيد

  • برای مطلب جام فوتبال ملتهاي آسيا : استراليا با اقتدار به فينال رسيد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد جام فوتبال ملتهاي آسيا : استراليا با اقتدار به فينال رسيد وارد نمائید

نظر شما درباره جام فوتبال ملتهاي آسيا : استراليا با اقتدار به فينال رسيد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه