فوتبال قهرماني آسيا : كره جنوبي سوم شد

فوتبال قهرماني آسيا : كره جنوبي سوم شد

يدار رده‌بندي پانزدهمين دوره جام ملتهاي آسيا از ساعت 18 و 30 دقيقه در ورزشگاه السد آغاز شد كه در پايان اين بازي كره جنوبي توانست با نتيجه 3 بر 2 تيم ازبكستان را شكست دهد و  براي دومين بار پياپي به مقام سومي جام ملتهاي آسيا دست پيدا كند.

كره‌اي‌ها بازي را بسيار خوب آغاز كردند و با ارائه فوتبالي تك ضرب و منظم بارها دروازه ازبكستان را تهديد كردند كه نخستين گل آنها در دقيقه 18 به وسيله جا چئول كو به ثمر رسيد.

در ادامه شاگردان چو كوآنگ رائه به حمله‌هاي خود ارائه دادند و دو بار ديگر و در دقايق 28 و 39 با گلزني جي دونگ وون برتري خود را در مقابل ازبكستان به سه گل افزايش دادند. در اين ميان ازبكستان كه به نظر مي‌رسيد برنامه خود را روي شوت‌زني از راه دور پايه‌ريزي كرده باشد، چندين بار به سمت دروازه جونگ ريونگ سونگ شوت‌زني كرد، اما هيچ كدام از اين توپ‌ها در چارچوب نبودند. در عين حال در دقايق پاياني نيمه اول داور يك پنالتي را به سود ازبكستان اعلام كرد كه آلكساندر گينريخ اين توپ را به اولين گل ازبك‌ها تبديل كرد.

با شروع نيمه دوم اين بازي كه قضاوت آن بر عهده عبدالله بشير از سنگاپور بود، ازبكستان با نفرات بيشتري به سمت دروازه كره حمله برد و باز هم به وسيله الكساندر گينريخ در دقيقه 54 موفق به گلزني شد تا فاصله خود را با كره به عدد يك برساند. پس از اين گل دو تيم چندين موقعيت گل را به روي دروازه يكديگر به وجود آوردند، اما هيچ كدام از اين توپها راهي به درون دروازه نيافت تا كره جنوبي با همان نتيجه 3 بر 2 پيروز اين ديدار باشد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره فوتبال قهرماني آسيا : كره جنوبي سوم شد

  • برای مطلب فوتبال قهرماني آسيا : كره جنوبي سوم شد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد فوتبال قهرماني آسيا : كره جنوبي سوم شد وارد نمائید

نظر شما درباره فوتبال قهرماني آسيا : كره جنوبي سوم شد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه