وضعيت كاركنان شركتي مشخص مي‌شود

وضعيت كاركنان شركتي مشخص مي‌شود

وزير كار و امور اجتماعي گفت: وضعيت كاركنان شركتي تا ابتداي سال آينده مشخص خواهد شد و هم اكنون بيشتر وزارتخانه‌ها كار خود را در خصوص مشخص شدن وضعيت آنها شروع كرده اند.

به گزارش فارس، محمد جهرمي در جمع خبرنگاران گفت: بخشنامه و آيين‌نامه دولت درباره وضعيت كاركنان شركتي در ادارات از ابتداي مهر اجرا مي‌شد، اما متاسفانه سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور در خصوص تعيين تكليف نوع فرم قرار دادها تاخير داشت و هجدهم آبان فرم قرارداد را براي دستگاه‌هاي مختلف فرستاد كه هم اكنون در حال اجراست.

وي افزود: قرار بود طرح تعيين تكليف كاركنان شركتي تا پايان شهريور ماه نهايي شود و هم اكنون در تمام دستگاه‌ها در حال اجراست و فقط برخي از دستگاه‌ها به علت آماده نبودن فرم، تاخير دارند.

وي در‌باره قراردادهاي شركتي گفت:همه كاركنان شركتي قرارداد مستقيم با دستگاه‌ها ندارند و فقط بعضي مشاغل مشخص و مشاغلي كه از قبل شركتي بود مانند كارگران بخش نظافت، تهيه غذا، فضاي سبز و حمل و نقل تحت پوشش قرار مي‌گيرند.

جهرمي گفت: اين بخشنامه دو بند دارد، افرادي كه به كار اداري مشغول بودند و مدرك فوق ديپلم و ليسانس دارند ضروري است تحت پوشش قرار بگيرند و تنها تعداد كمي از آنها هنوز تحت پوشش قرار نگرفته اند.

وي افزود: كساني كه تحصيلاتشان زير ديپلم است ولي مدرك تخصصي دارند، قرارداد مستقيم خريد خدمت آنها هم در حال انجام است، ولي با وجودي كه حق و حقوق كاركنان شركتي و مزاياي آنها اعم از بيمه و بازنشستي پرداخت مي‌شود، قراردادها هم اكنون به طور سالانه منعقد مي‌شود

جهرمي تاكيد كرد: گله نيروي‌هاي شركتي در گذشته اين بود كه پولي كه مجموع دستگاه‌ها به شركت‌‌ها پرداخت مي‌كنند، به ما پرداخت نمي‌شود، اين مسئله در حال حاضر حل شده است و دستمزد و مزاياي نيروهاي باقيمانده با نظارت ذيحساب و دستگاه اداري پرداخت مي‌شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره وضعيت كاركنان شركتي مشخص مي‌شود

  • برای مطلب وضعيت كاركنان شركتي مشخص مي‌شود نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد وضعيت كاركنان شركتي مشخص مي‌شود وارد نمائید

نظر شما درباره وضعيت كاركنان شركتي مشخص مي‌شود

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه